Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Devin

Visitar sitio web del hotel
Viajero (432)
Habitaciones y suites (324)
Comedor (74)

Información

Ubicación
Limpieza
Servicio
Relación calidad-precio
Travellers' Choice Ganador de 2019
Certificado de excelencia
Servicios de la propiedad
Piscina
Servicio de habitaciones
Restaurante
Gimnasio / Sala de entrenamiento
Internet de alta velocidad gratuito (wifi)
Bar/Salón
Spa
Desayuno incluido
Acceso para discapacitados
Centro de negocios con acceso a Internet
Conserje
Hotel de no fumadores
Limpieza en seco
Personal multilingüe
Piscina climatizada
Piscina cubierta
Sala de banquetes
Salas de conferencias
Salas de reuniones
Se admiten mascotas
Servicio de lavandería
Transporte desde/al aeropuerto
Wifi pública
Mostrar más
Servicios de habitación
Aire acondicionado
Minibar
Habitaciones adaptadas
Habitaciones de no fumadores
Habitaciones familiares
Suites
Información relevante
ESTILO DEL HOTEL
Vistas fantásticas
Vistas al río
CATEGORÍA DEL HOTEL
Enlaces del hotel
Visitar sitio web del hotel

Ubicación

Vista completa
100Fantástico para moverse a pie
Clasificación: 100 de 100
219Restaurantesen un radio de 0,5 km
113Atraccionesen un radio de 0,5 km
815opiniones
818fotos
11PyR
4consejos sobre habitaciones
Puntuación de viajeros
  • 477
  • 272
  • 48
  • 13
  • 5
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Más idiomas
  • Filtro
  • Español
Voy en silla de ruedas y para entrar al hotel hay escaleras. Ponen una rampa metálica para entrar y salir del hotel, pero tienen que colocarla y quitarla cada vez que salía y entraba al hotel; ademas también hay un escalón para acceder desde la entrada a la recepción, o al
Leer más
Respuesta de hoteldevin, Assistant of GM en Hotel Devin
Respondido el 26 oct. 2018
Dear guest, thank you very much for your visit and your honest feedback. We are very happy that you were satisfied with the convenient location of Hotel Devín as well as with our cuisine. I believe you have enjoyed our special Czechoslovak menu with traditional dishes which is on offer due to the anniversary of the birth of Czechoslovakia. In relation to the noise, our hotel is located directly in the city centre, so one should understand a certain degree of noise. On the other hand, I would like to apologize for the limitations which you have met with in our hotel. Regarding accessibility, let me explain the situation please. Hotel Devín was opened in 1954 and it is a significant monument of architecture in Slovakia. Due to this reason we must follow all the regulations of the Monuments board. These regulations are quite limiting when it comes to the construction of a permanent ramp for disabled guests. Unfortunately, we are not allowed to make any bigger intervention to the original architecture. Because of that we use only portable ramp for disabled persons. However, we are very thankful for your notes and we will take them into the consideration. I hope we will find the solution which will be satisfactory for both sides. We will be very happy to welcome you again! Kind regards, Anna Noskova, Assistant of GM Should you wish to stay again - please feel free to book directly with us for the best rates.
Leer más
El hotel está muy bien ubicado . Tiene parking de pago . Muy cómodo para recorrer Bratislava a pie y dejar el auto en el hotel . Nos tocó una habitación con 2 balcones vista al Danubio . Lo más lindo del Hotel. Pagamos y pedimos esa habitación . Muy amplia . El personal del
Leer más
Respuesta de hoteldevin, Assistant of GM en Hotel Devin
Respondido el 13 sept. 2018
Dear Roxana, thank you very much for your stay in Hotel Devín and your nice words. We are very happy that you have liked your room and the view which is truly spectacular. On the other hand, I would like to apologize for our front staff. After reading your review we are going to make a training for our staff to be ready to answer all questions our guests may be interested in. Regarding breakfast, our main aim is to provide excellent quality of food for reasonable rates. Our breakfast buffet is quite rich and varied and we usually receive very good feedbacks from our clients. Next time, please just give it a chance, I think you will not be dissapointed. We will be very pleased to welcome you again! Best regards, Anna Noskova, Assistant of GM Should you wish to stay again - please feel free to book directly with us for the best rates.
Leer más
+14
Hoy es la primera vez que voy a realizar una crítica negativa sobre un hotel, pero el hotel Devin ha sido una DECEPCIÓN EN MAYUSCULAS. Este año repetíamos estancia en Bratislava y conociendo el terreno de la visita del año anterior decidimos optar para hospedarnos en el hotel
Leer más
Respuesta de hoteldevin, Director of Sales en Hotel Devin
Respondido el 13 sept. 2018
Dear guest, thank you for your stay in our hotel and your honest review. It is very valuable for us in order to improve our services. I am very sorry, that you were not happy with your stay. Just to explain - we do offer two types of the rooms in our hotel. One with a view towards city centre which is a good choice for guests looking for a quiet surroundings and the other are rooms overlooking the Danube. Changing the room in order to satisfy the wishes of our guests is not a problem in our hotel if there is an availability. Unfortunately this solution was not possible at the time of your stay as we were fully booked. We are paying high attention to our breakfast and we usually receive very positive feedbacks as you can see from other reviews. Guests consider our buffet rich and various enough for all tastes. But if the offer seems insufficient to you, you can always choose from our “A la carte breakfast offer” which is an alternative for guests preferring this style of choice. There you can find other delicious and freshly prepared dishes. For breakfast we do offer different juices of a very good quality as well as different types of lemonades. If you prefer freshly squeezed juice – it is also available with no extra payment. You can simply ask the waiter and he will be happy to prepare a fresh juice for you. As the satisfaction of our guests is more than important for us, we would like to offer you one night free of charge when you come to visit in next time. I truly believe you will come to stay with us again and you will give our team a chance to change your negative impressions. We care about our guests and their satisfaction is our highest priority. Best regards, Daniel KULLA Sales and Marketing Director
Leer más
Es un hotel muy bien ubicado, confortable y silencioso. Con la ola de calor, aprovechamos a darnos un baño en la piscina interior. Recomiendo el menu del día por 12,90 euros. Es un menú fijo. Todo muy rico y bien presentado. El chef es francés. El desayuno excelente. Buen aire
Leer más
Respuesta de hoteldevin, Assistant of GM en Hotel Devin
Respondido el 16 ago. 2018
Dear guest, thank you for visiting our hotel and your excellent review. We are very happy that you enjoyed your stay. Such an appreciation of our servicers makes us very happy, especially towards our cuisine. Our food is international, but we must not miss the traditional local specialities and we are happy that you liked it. It gives us satisfaction and motivation to the future efforts. Regarding your transfer to the train station, we offer fixed prices for our guests. This is ensured by a contract with a solid company. We are working hard to offer our services on the highest level and our main aim is to absolutely satisfy the wishes of our guests. Therefore your words make us very happy and motivated. We will be very pleased to welcome you again! Best regards, Anna Noskova, Assistant of GM Should you wish to stay again - please feel free to book directly with us for the best rates.
Leer más
La sala para el evento era correcta, el problema vino con la organización de la cena. Sin previo aviso, decidieron que no se servían las bebidas en las mesas, que los comensales se tenían que levantar a por ellas a unas mesas en mitad del salón. Cuando intenté arreglar el asunto
Leer más
Respuesta de hoteldevin, Riaditeľ predaja en Hotel Devin
Respondido el 17 jul. 2018
Dear client, thank you for the review - I am very sorry for the negative experience you had in our hotel. It is a pity we were not in direct contact before the event because we could easily avoid your dissatisfaction. First of all - we have prepared drinks on a separate table because it was a request from the local agency that booked dinned for your group. So, it was not our decision but request from organiser we have followed. Regarding the food quality - I am very surprised as we had not complaint during the dinner at all - so it is very difficult to investigate the problem a few weeks later. The food you have selected is one of our most popular menus and it is typical local food - and standardly we have very good feedback for this particular menu... Daniel Kulla Director of Sales and Marketing Google Translate: Estimado cliente, gracias por la crítica. Lo siento mucho por la experiencia negativa que tuvo en nuestro hotel. Es una pena que no estuviéramos en contacto directo antes del evento porque podríamos evitar fácilmente su insatisfacción. En primer lugar, hemos preparado bebidas en una mesa separada porque fue una solicitud de la agencia local que reservó para su grupo. Por lo tanto, no fue nuestra decisión, sino una solicitud del organizador que hemos seguido. En cuanto a la calidad de la comida, estoy muy sorprendido ya que no nos hemos quejado durante la cena, por lo que es muy difícil investigar el problema unas semanas más tarde. La comida que ha seleccionado es uno de nuestros menús más populares y es comida local típica, y de manera estándar tenemos muy buenos comentarios para este menú en particular ... Daniel Kulla Director de Ventas y Marketing
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitaciones y suitesComedorPiscina y playaCentros de negocios y salas de eventosÁreas recreativas y para la familia
Jednolužková postel,v průchodu okolo postele byste neotevřeli ani kufr.... Za to co chtějí za noc, je to naprosto nedostačující!
Foto profesional encargada exclusivamente por TripAdvisorHotel Devin
The Standard Room at the Hotel Devin
Foto profesional encargada exclusivamente por TripAdvisorHotel Devin
The Standard Room at the Hotel Devin
Foto profesional encargada exclusivamente por TripAdvisorHotel Devin
The Executive at the Hotel Devin
Foto profesional encargada exclusivamente por TripAdvisorHotel Devin
The Deluxe at the Hotel Devin
AnteriorSiguiente
12345665
Quisiera saber cómo llegar del aeropuerto al hotel. Gracias.
Podemos ofrecerle servicio de taxi - desde el aeropuerto de Bratislava por 20 EUR / coche, desde el aeropuerto de Viena por 60 EUR / coche.
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Dear Anita, we do have one room with whelchair access and toilet / bathroom equipped for disabled person. Regarding the pool area - it is accessible via lift and we do have steps into the pool with railing. Should you have any further questions do not hesitate to contact me directly at kulla@hoteldevin.sk Daniel Kulla
1 voto
Mostrar todas las respuestas
Hi! May I know the cost of Thai Massage service?
Hi If i remember rightly it was 20 euros but to be sure check their website
1 voto
Dear Johannes, of course, we will store your bicycles in our garage. Let me know the dates you want to visit us and I will prepare best available offer for you. Please, send me your detes via e-mail to kulla@hoteldevin.sk. -------------------------- Lieber Johannes, Natürlich werden wir Ihre Fahrräder in unserer Garage aufbewahren. Lassen Sie mich wissen, welche Termine Sie uns besuchen möchten, und ich werde Ihnen das beste Angebot vorbereiten. Bitte schicken Sie mir Ihre detes per e-mail an kulla@hoteldevin.sk. Daniel Kulla
0 votos
Hi, what parking facilities do you have?
Hi, we have a parking with 37 parking lots in front of the hotel entrance. Parking fee is 19 EUR / car / 24 hours for our accommodated guests. Should you have any further questions or an interest to book accommodation or parking do not hesitate to contact me via e-mail: kulla@hoteldevin.sk. Daniel Kulla, Director of Sales and Marketing
0 votos
Mostrar todas las respuestas
AnteriorSiguiente
123
"Pedir una habitación alejada de la carretera y de las vías del tranvía"
"Las que den al río."
"Pedid una habitación con vistas al rio. Las vistas son muy bonitas"
"Elegir habitaciones que den hacia la ciudad y no hacia el Danubio, a pesar de lo pintoresca que puede resultar la vista, especialmente si se tienen problemas para conciliar el sueño por el ruido."
RANGO DE PRECIOS
86 US$ - 206 US$ (basado en tarifas medias de habitación estándar)
OTROS NOMBRES
devin hotel bratislava
UBICACIÓN
EslovaquiaRegión de BratislavaBratislava
NÚMERO DE HABITACIONES
90
¿Es este su perfil de TripAdvisor?
¿Es propietario o gestiona este establecimiento? Reclame su perfil de forma gratuita para responder a las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Hacerse con el control de su perfil