Hemos observado que está utilizando un navegador no compatible. Es posible que el sitio Web de TripAdvisor no se visualice correctamente.Los siguientes navegadores son compatibles con nuestro sitio:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Red Roof Inn Greensboro Coliseum

Viajero (49)
Habitaciones y suites (55)
Certificado de excelencia
Información
Ubicación
Limpieza
Servicio
Relación calidad-precio
Certificado de excelencia
Servicios de la propiedad
Parking gratis
Internet de alta velocidad gratuito (wifi)
Acceso para discapacitados
Hotel para no fumadores
Se admiten mascotas
Servicios de habitación
Aire acondicionado
Habitaciones para no fumadores
Microondas
Información relevante
ESTILO DEL HOTEL
Relación calidad/precio
Económico
CATEGORÍA DEL HOTEL
Ubicación
Vista completa
48Se recomienda disponer de coche
Clasificación: 48 de 100
12Restaurantesen un radio de 0,5 km
2Atraccionesen un radio de 0,5 km
Opiniones y otros
282opiniones
85fotos
1Preguntas frecuentes
0consejos sobre habitaciones
Puntuación de viajeros
  • 146
  • 66
  • 38
  • 12
  • 20
Época del año
Tipo de viajero
Idioma
  • Filtro
  • Español
Estas opiniones son traducciones automáticas del inglés. ¿Mostrar traducciones automáticas?
Viejo como yo, pero amigable con los perros. Excelente ubicación, cerca de un centro comercial, el Coliseo y restaurantes. Está bien para una visita rápida. A mi perro le encantó. Buen aparcamiento, semi tranquilo. Viejo, pero mantenido. Amigable con las mascotas a veces es
Leer más
Respuesta de NCRedRoofGM, General Manager en Red Roof Inn Greensboro Coliseum
Respondido el 28 nov. 2018
Hello, Thank you for sharing your experience. Our goal is to provide clean and well maintained rooms delivered with great service. It is good to know that you enjoyed your stay. Pets are always welcomed. We are pleased to share that our inn is currently under renovation. We're excited about the updates taking place. Thank you again for taking the time to provide feedback. We do hope you choose to stay with us again if your travels return you to Greensboro. We would love for you and your dog to experience the renovated rooms after its completion. Best Regards, Nelson Beam General Manager
Leer más
Reservamos a través de hoteles. com para una cama king size para no fumadores para llegar al hotel y la habitación que fue elegida por el gerente supuestamente era una Handicapped / ADA con una cama King, no solicitamos una minusvalía en ninguna forma, pero Destinee sí cambió el
Leer más
Respuesta de NCRedRoofGM, General Manager en Red Roof Inn Greensboro Coliseum
Respondido el 31 oct. 2018
Hello Daniel H., Thank you for sharing the details of your stay. I apologize if any room you reviewed did not meet your or our expectations. With the information you provided, we will follow-up to ensure the issues are resolved properly. We will address the noise and the other issue you noted as we want to provide a clean and comfortable room to our guest every stay. Again, I do apologize for any inconvenience you experienced. Thank you again for taking the time to provide feedback regarding your experience. I would also like to share that our hotel is scheduled for renovations within the next two weeks. I do hope you give us another opportunity should your travels return you to Greensboro. Best Regards, Nelson Beam General Manager
Leer más
La habitación estaba limpia no muchos servicios pero era muy cómodo justo lo que necesitábamos para un buen descanso. El servicio de limpieza era un poco ruidoso temprano en su tocar. Cerca de todo lo que podíamos ir andando a muchos restaurantes de por allí cerca.
Leer más
Respuesta de NCRedRoofGM, General Manager en Red Roof Inn Greensboro Coliseum
Respondido el 11 jul. 2017
Hello, Thank you for sharing your experience. I apologize if you were disturbed by our staff, we will take actions so that this is not an issue in the future. We agree that our location is ideal with restaurants and shopping near by. We are pleased to know that you had a peaceful night and appreciated the cleanliness. Thank you again for providing a review of your stay. We hope to see you again when your travels return you to Greensboro, NC. Best Regards, Nelson Beam General Manager
Leer más
Comenzaré con la positiva. Tengo que decir que fueron muy hospitalarios con nosotros porque nos dieron todo lo que pedimos; también estaba limpia y tenía un buen tamaño tv y estaba cerca de Wet n Wild. Sin embargo, los contras superan los pros para mí. En primer lugar, mi grupo
Leer más
Respuesta de NCRedRoofGM, General Manager en Red Roof Inn Greensboro Coliseum
Respondido el 1 jun. 2017
Hello, Thank you for taking the time to share your experience. I apologize for the incident you noted. We take guest security serious. I will follow-up with my staff to find out what happen and take actions to prevent any future occurrence. We do not have a pool and do not advertise that we do. There are other options and we try to provide that to our guest. It's unfortunate that you could not find a restaurant to meet your needs. There is fast food, Italian, Mexican, and other well know national brands near by. We are pleased to know you found the room clean and received great service. Thank you again for posting a review. I do hope you give us another opportunity to better meet your needs if your travels return you to Greensboro, NC. Best Regards, Nelson Beam
Leer más
En primer lugar, permítanme decir que el personal del hotel era amable y profesional. Había un guardia de seguridad que era muy visibles y vigilaba la propiedad. Las habitaciones necesitan atención. El baño era moderno y actualizado con nuevos accesorios. La alfombra estaba
Leer más
Respuesta de NCRedRoofGM, General Manager en Red Roof Inn Greensboro Coliseum
Respondido el 26 may. 2017
Hello, Thank you for providing feedback. I apologize if our hotel did not meet your expectations. The conditions you described in regards to cleanliness and condition of equipment is not typical for our inn. I'm not sure what you were referring to in regards to requesting housekeeping service. We offer service everyday with exception to guest who post their no service card. I do wish you would have spoken with us regarding any issue while you were here so that we could have addressed it. Again, please accept my apologies for any inconvenience or miscommunications. I do appreciate you taking the time to share. We will use your feedback as we continue to improve our guest experience. We hope that you give us another opportunity to better meet your expectations when your travels return you to Greensboro, NC. Best Regards, Nelson Beam General Manager Red Roof Inns
Leer más
Anterior
Categorías de álbumes
Todas las fotosViajeroHabitaciones y suites
Foto facilitada por la dirección Red Roof Inn Greensboro Coliseum
Double
Not a bed bug, but another bug stuck to mattress protector that was given to me as "fresh".
AnteriorSiguiente
12345611
Does this hotel offer an indoor pool, breakfast and no cancellation fees?
Hello. Thank you for your inquiry. We do not offer a pool nor breakfast. However, there are several restaurants nearby that offer breakfast at a reasonable price. Cancellation fees can be avoided if made within the proper timeframe.
1 voto
Mostrar todas las respuestas
AnteriorSiguiente
11
RANGO DE PRECIOS
64 US$ - 119 US$ (basado en tarifas medias de habitación estándar)
OTROS NOMBRES
red roof inn greensboro coliseum hotel greensboro
UBICACIÓN
Estados UnidosCarolina del NorteGreensboro
NÚMERO DE HABITACIONES
109
¿Es este su perfil de TripAdvisor?
¿Es propietario o gestiona este establecimiento? Reclame su perfil de forma gratuita para responder a las opiniones, actualizar su perfil y mucho más. Hacerse con el control de su perfil