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16 - 21 de 4.546 opiniones
Opinión escrita el 3 de julio de 2017

Es un edifico de mas de 100 años emplazado en una esquina cerca de todo, la atención del personal es optima, calida y muy bien predispuestos
La habitaciones son notables, grandes, techos altísimos y muy moderna ( comando eléctrico para cierre de enormes y pesadas cortinas), baño optimo con un gabinete de ducha excelente
La ciudad es hermosa, la gente es muy amable y el hotel no se queda atrás, tiene un bar forrado en madera muy bien cuidado, y una sector de spa muy lindo y cuidado
Lo recomiendo, volveremos

Fecha de la estancia: junio de 2017
  • Tipo de viaje: Viajé con pareja
    • Ubicación
    • Habitaciones
    • Servicio
Gracias, Andres C
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespondido el 6 de julio de 2017
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Dear Andres C,

Thank you for posting your positive experience for us and others to see on this site!
I am delighted to learn that you were impressed by our monumental building and that you enjoyed our central location is the city. It is always a treat to hear when our guests say that they enjoyed the sights and people of our beautiful city; we love too!
I will make sure to communicate to the staff that you found them warm and friendly and always ready to assist with anything. Thank you for your kind words on our rooms, I am pleased that you liked the high ceilings, modern features such as the electric curtains and spacious bathroom. How nice that you were able to relax in our Spa and bar after a long day of sightseeing!
I am happy to hear that you plan on returning to us, for your next potential visit, make sure you book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,
Maarten van Nigtevegt
General Manager

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Opinión escrita el 2 de julio de 2017 mediante dispositivo móvil

El hotel está muy cerca de la estación del tren que llega desde el aeropuerto.
Las habitaciones son amplias y con un frigobar gratuito y cafetera Nespresso .
Baño con excelente bañera, y muy buena cama.
El staff es súper amable y servicial. Incluso nos llevó a recorrer el edificio que es un imperdible! La gran sala del 3er piso es digna de cualquier museo y la historia del edificio también!
Buen spa con pileta, sauna, y jacussi.
Lo que menos me gustó fue la zona, demasiado cerca de la estación de trenes, mucha gente en las calles fumando marihuana, y algo sucia. Pero mejora en unas pocas cuadras.! Y lo más fascinante es recorrer el hotel.

Fecha de la estancia: julio de 2017
Tipo de viaje: Viajé con pareja
2  Gracias, 705daniely
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespondido el 6 de julio de 2017
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Dear Daniel Y,

Thank you for sharing your positive experience here at the Grand Hotel Amrath Amsterdam with us and others on this site!
We are thrilled to hear that you were so happy with the spacious room allocated to you with its comfortable bed, complimentary minibar and Nespresso machine. How wonderful that you enjoyed the tour one of our staff members provided through our monumental building. I am pleased that you enjoyed our buildings charm as much as we do! Thank you for your kind comments on our staff's service and our Spa Wellness center.
I am also happy to hear that our location close to the central station was convenient but I regret to learn from your comments that you found the area a bit grimy.
We hope that despite this fact you were able to enjoy the rest of our beautiful city!
We hope to be able to welcome you back soon! For your next potential visit, make sure you book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,

Maarten van Nigtevegt
General Manager



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Opinión escrita el 24 de junio de 2017

Excelente hotel !!! Nunca había estado en un hotel así. De repente me sentí en el Titanic.
La habitación totalmente nueva, limpia, camas comodísimas, amenities de primera.
El personal también muy amable. Hans, encantador y el consierge también.
Recomendable 100%

Consejo sobre las habitaciones: Todas son buenas
Fecha de la estancia: junio de 2017
  • Tipo de viaje: Viajé con pareja
    • Relación calidad-precio
    • Habitaciones
    • Servicio
4  Gracias, LAURA H
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Opinión escrita el 1 de junio de 2017

Espaciosas habitaciones con excelente ubicación, muy cerca de la estación de trenes, extraordinaria atención y vistas maravillosas.
Muy cerca de todo, ah y lo mejor, el servibar está todo incluido! Altamente recomendable.

Fecha de la estancia: mayo de 2017
  • Tipo de viaje: Viajé con pareja
    • Relación calidad-precio
    • Calidad del sueño
    • Servicio
2  Gracias, 348rogeliom
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespondido el 6 de junio de 2017

Estimado 348rogeliom,

Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.

Atentamente,
Maarten van Nigtevegt
General Manager

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Opinión escrita el 22 de mayo de 2017 mediante dispositivo móvil

El hotel esta bien ubicado cerca de la estación central y múltiples lugares de interés.
El edificio es antiguo y lo han adaptado como hotel pero tiene deficiencias importantes,como ejemplo no tiene aire acondicionado,en la fecha que fuimos hacia calor y no pudimos dormir por esta razón.
Pedimos apoyo para salir mas tarde con pago correspondiente y no aceptaron,de fondo no muestran interés por ayudarte.
Por otro lado la tarifa es alta,la cual pagamos previamente y nos hicieron un cargo adicional por impuestos,que no nos comentaron previamente.

Fecha de la estancia: mayo de 2017
Tipo de viaje: Viajé con pareja
1  Gracias, 108mariov
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Amrath A, General Manager en Grand Hotel Amrâth Amsterdam, respondió a esta opiniónRespondido el 23 de mayo de 2017
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Dear Mario V,

Thank you for sharing your impressions and comments with us. While I wish you had a better experience with us, it is feedback like this that alerts us of what we could do better, which ultimately helps us to improve.
Thank you for your praise on our hotel's central location, I'm happy to hear it was close to the places you wanted to visit during your trip.
We're sorry to hear you were disappointed by the fact that our hotel does not have airconditioning. Because our hotel is located in a monumental building we are unfortunately not allowed by the government to make great evasive changes such as installing a central airconditioning system. What we do have is a climate control system which circulates and refreshes the air but does not cool it. In the case that our guests experience discomfort because of the temperature in their room, we offer standing fans upon request.
Regarding your comment on the denied late checkout request, as this is subject to occupancy, we unfortunately can not accommodate a late checkout when we have full occupancy, as there are others guests that need the room. I am sorry to hear that you felt the Front Desk Agent did not seem eager to assist you further in this issue. As for the security deposit, I would like to point out that we do mention it on our website. We do apologize for any unforseen inconvenience this has caused you.
We hope that you will consider giving us a second chance to redeem ourselves from this experience and prove that we are able to provide our guests with the 5 star experience that so many have grown fond of throughout the years.
If you do, please book with us directly for the best rates and most complete information on the hotel and its surroundings. You can do so either via email reservations@amrathamsterdam.com or via our website.
With kind regards,
Maarten van Nigtevegt
General Manager

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