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1 - 6 de 907 opiniones
Opinión escrita el 7 de agosto de 2018 mediante dispositivo móvil

En la piscina a nuestro lado había un grupo de ingleses borrachos ,dando voces ,poniendo su propia música más alta que la que ya había en la piscina,faltando e incordiando al resto de los huéspedes y nadie del personal del hotel puso fin a eso,teniendo que irnos de la piscina

Fecha de la estancia: agosto de 2018
Tipo de viaje: Viajé con mi familia
Gracias, silvirubio
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Farol H, General Manager en Farol Hotel, respondió a esta opiniónRespondido el 20 de agosto de 2018
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Dear Guest,

Your comments regarding your stay at Farol Hotel are appreciated and we thank you for taking the time to share them with us. We regret that you experienced some shortcomings and that your expectations were not fully met. Please be assured that we have spoken with the respective managers and this situation will not happen again. Please accept our sincere apologies. We hope that we will have the opportunity to welcome you back for a positive future visit.

Recently we have introduced additions and new features to the hotel. You’ll be pleased to know that we will continue with enhancements that include a new spa, suite upgrades and space enrichments to be finished 2019, with a minimum of fuss but a wonderful outcome. We invite you to follow the news and be among the first to learn of these exciting developments and happenings at Farol Hotel.

With kind regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Opinión escrita el 19 de marzo de 2018

La atención del personal ha sido la mejor que hemos encontrado en Portugal y España. La comunicación empática y pendientes de todos los detalles. Joana y Rodrigo son los que más destacaron del resto del personal que se portó muy bien. Por ejemplo, Joana se sentía tan identificada con el hotel que nos lo mostró y nos hizo sentir como si fuera su propia casa. Eso no pasa siempre. Rodrigo nos ofreció una habitación mejor por dos horas extra puesto que estaban haciendo reformas, el mismo día de nuestra salida :-)
La ubicación del hotel, frente al mar y al lado de la ciudad de Cascais. Así puedes hacer paseos caminando.
La atención a nuestra mascota fue excepcional.

Fecha de la estancia: marzo de 2018
  • Tipo de viaje: Viajé con mi familia
    • Ubicación
    • Habitaciones
    • Servicio
Gracias, TresTalentos
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Farol H, General Manager en Farol Hotel, respondió a esta opiniónRespondido el 26 de marzo de 2018
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Dear Guest,

Your generous comments regarding your stay at Farol Hotel are much appreciated and we thank you for taking the time to share them with us. It is the highest compliment to receive praise from guests in appreciation of our efforts to make every stay truly enjoyable. We passed on your comments to the mentioned staff. We look forward to welcoming you back soon and to creating even more special moments and unique experiences.

Recently we have introduced additions and new features to the hotel. You’ll be pleased to know that we are not resting on our laurels and will continue with enhancements that include a new spa, suite upgrades and space enrichments during 2018, with a minimum of fuss but a wonderful outcome. We invite you to follow the news and be among the first to learn of these exciting developments and happenings at Farol Hotel.

With kind regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

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Opinión escrita el 3 de marzo de 2018 mediante dispositivo móvil

Hotel magníficamente ubicado en un palacete actualizado sobre un pequeño acantilado y a un paseo de la bahía de Cascais. El personal muy amable y atento, en especial el Sr. Rodrigo Martins quien se comportó como un perfecto anfitrión. El desayuno muy bueno en un salón frente al mar. Tiene dos restaurantes y un bar acogedoramente decorados. Muy recomendable.

Fecha de la estancia: febrero de 2018
Tipo de viaje: Viajé con mi familia
Gracias, Joaquín O
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Farol H, General Manager en Farol Hotel, respondió a esta opiniónRespondido el 8 de marzo de 2018
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Dear Mr. Joaquín,

Your generous comments regarding your stay at Farol Hotel are much appreciated and we thank you for taking the time to share them with us. It is the highest compliment to receive praise from guests in appreciation of our efforts to make every stay truly enjoyable. We look forward to welcoming you back soon and to creating even more special moments and unique experiences.

Recently we have introduced additions and new features to the hotel. You’ll be pleased to know that we are not resting on our laurels and will continue with enhancements that include a new spa, suite upgrades and space enrichments during 2018, with a minimum of fuss but a wonderful outcome. We invite you to follow the news and be among the first to learn of these exciting developments and happenings at Farol Hotel.

With kind regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

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Opinión escrita el 26 de febrero de 2018 mediante dispositivo móvil

Fantástico, es la tercera vez que visitamos el hotel, y siempre nos vamos encantados, el servicio, las habitaciones, los desayunos, el restaurante, Nos gusta todo. Sin duda que volveremos a visitarlos. Gracias Farol Hotel!!

Fecha de la estancia: febrero de 2018
Tipo de viaje: Viajé con mi familia
Gracias, Victor Hugo E
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Farol H, General Manager en Farol Hotel, respondió a esta opiniónRespondido el 8 de marzo de 2018
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Dear Mr. Victor Hugo,

Your generous comments regarding your stay at Farol Hotel are much appreciated and we thank you for taking the time to share them with us. It is the highest compliment to receive praise from guests in appreciation of our efforts to make every stay truly enjoyable. We look forward to welcoming you back soon and to creating even more special moments and unique experiences.

Recently we have introduced additions and new features to the hotel. You’ll be pleased to know that we are not resting on our laurels and will continue with enhancements that include a new spa, suite upgrades and space enrichments during 2018, with a minimum of fuss but a wonderful outcome. We invite you to follow the news and be among the first to learn of these exciting developments and happenings at Farol Hotel.

With kind regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

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Esta respuesta es la opinión subjetiva del representante de la dirección, no de TripAdvisor LLC
Opinión escrita el 29 de marzo de 2017

Solo tienen en cuenta y cuidan a su gente de la prensa rosa, deportistas y artistas famosos. Para el resto de los mortales son un lujo al que no tenemos derecho y prefieren casi ni vernos por alli. Tienes que agradecer el que te hayan dejado alojarte con ellos y el dejarte pagar (que no es nada barato) por sus servicios

Consejo sobre las habitaciones: Buscar otro hotel
Fecha de la estancia: marzo de 2017
  • Tipo de viaje: Viajé por negocios
    • Relación calidad-precio
    • Calidad del sueño
    • Servicio
4  Gracias, Espinete75
Esta opinión es la opinión subjetiva de un miembro de TripAdvisor, no de TripAdvisor LLC.
Farol H, General Manager en Farol Hotel, respondió a esta opiniónRespondido el 30 de marzo de 2017
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Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your comments regarding your stay at the Farol Hotel. We sincerely regret that you received this impression. We definitely do not make any difference of our guests and take care of all equally. But please do explain us more detailed what had happened that made you so upset. You would help us a lot by writing us an email to SOCIAL@FAROL.COM.PT.

Thanking you in advance,

Our kindest regards,
Ana Maria Tavares,
Managing Director

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