“Os lo recomiendo si estáis por la zona de Vallbona de les Monges”
Opinión sobre Degotalls Restaurant

Degotalls Restaurant
En el puesto nº 2 de 2 Restaurantes en Malda
Descripción: Els Degotalls és un restaurant ubicat en una casa ancestral del poble de Maldà, que tot i que ha anat transformant els seus espais, ha sabut mantenir el caliu acollidor de les seves arrels i dels seus orígens per no perdre la seva identitat.La conversió de les antigues cavallerisses, els cups i fins i tot el forn de pa en confortables menjadors i espais comuns o reservats per a reunions familiars o d’amics fan gaudir en cada moment del seu encant particular.Per aquest motiu posem tot el nostre entusiasme i la nostra passió als fogons, sent fidels a la filosofia de crear respectant l’essència d’una Excel•lent matèria primera i de la cuina casolana i de mercat, sense complexos, amb elements innovadors i sorprenents.Les nostres propostes culinàries, en harmonia amb l’amabilitat i el tracte amigable i familiar a la sala, garanteixen que la vostra estada a casa nostra es converteixi en una experiència única.
Tarragona
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 votos útiles
“Os lo recomiendo si estáis por la zona de Vallbona de les Monges”
Opinión escrita el 4 agosto 2014

Siempre intento valorar los restaurantes en función de las expectativas y este os puedo asegurar que me ha sorprendido gratamente.
Sin pretensiones de exquisiteces pero con una comida muy correcta, un ambiente agradable y un servicio excelente, todo ello a un precio ajustado.
Comimos el menú de fin de semana por 14 Euros con tres primeros, tres segundos y tres postres a escoger, bebida, pan e IVA incluido. El café 1 Euro.
Los platos muy completos en cantidad, acabados de preparar y con buen sabor.
Si queréis también podéis hacer tapas o platillos, que nosotros no degustamos pero si pudimos observar en la mesa de al lado. Completas y a buen precio.
El local es muy bonito, un antiguo horno y unas caballerizas, todo de piedra con arcadas. Está en una calle un poco escondida, pero el pueblo es pequeño y está cerca de la carretera.
Para finalizar destacar la amabilidad del propietario que nos dió unas buenas indicaciones turísticas para acabar de disfrutar de la tarde.

• Visitado el agosto de 2014